Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Matilda - 13 augusti 2010 13:12

 


Det var ett tag sedan jag skrev kan man lugnt säga. Jag tittade igenom min egen blogg och såg att sist jag skrev var när jag läst The short second life of bretanner men nu sitter jag här igen, 15 böcker senare och skriver igen, se, det är ju inte så lång tid right? :D


Jag lät mig själv falla för grupptrycket från mina syskon och klev in i Sookie Stackhouse's värld. Ett alldeles fantastiskt ställe där allt möjligt kan hända.

Elvis blev vampyr och Alexie Romanov också... Ja ni hör ju vad underbar böckerna är :D


Men är man geek så är man och självklart var jag också tvungen att se true blood serien som även den är så underbar på sitt eget överdrivna vis.


XO

Matilda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards